ANA SÖZLEŞME ÖRNEKLERİ

 

ŞİRKET AMAÇ VE KONU ÖRNEKLERİ


- Aşağıda sektör olarak ayrılan faaliyet konularının içerisinde üretim veya imalat kelimeleri geçtiğinden kişilerin getirdiği sözleşmelerde sektörün üretim veya imalatı geçiyor ise unvana sektör başlığının yansıtılması gereklidir. 
- Faaliyet konuları içerisinde hizmet sektörü var ise aynı şekilde unvana sektör başlığının yansıtılması gerekmektedir. 
- Sektörün yazıldığı faaliyet alanı içerisinde üretim veya imalat kelimeleri geçmeyip, sadece ticareti, alım satımı, pazarlaması, ithalatı, ihracatı, bakım ve onarımı gibi ifade edildi ise bunun unvana sektör olarak yansıtılmaması, ticaretin içine alınması gereklidir.

 

ASANSÖR (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
AYAKKABI (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
BAHARAT-KURUYEMİŞ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
BİLGİSAYAR (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
BOYA (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
BÜRO TEMİZLİĞİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
CAM (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
CANLI HAYVAN (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
ÇADIR – BRANDA (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
ÇİÇEKÇİLİK (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
DAYANIKLI TÜKETİM
DEFİN CENAZE HİZMETLERİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
DERİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
EMLAK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
ENDÜSTRİYEL MAKİNE (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
ENERJİ ÜRETİM (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
FOTOĞRAFÇILIK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
FUARCILIK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor. Ayrıca sadece bu sektörle iştigal edebilir.)
GIDA (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor. Ayrıca sadece bu sektörle iştigal edebilir.)
GÜZELLİK MERKEZİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
HALI TEMİZLEME (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
HALI (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
HAVACILIK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
IŞIK-SES SİSTEMLERİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
İÇECEK (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.)
İLETİŞİM - TELEKOMÜNİKASYON
İNŞAAT MALZEMELERİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
İNŞAAT (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
İnşaat ile ilgili olarak LABORATUAR İŞLERİ: 
İPLİK VE ÇIRÇIR TESİSLERİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
İZOLASYON (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
KIRTASİYE 
KONFEKSİYON (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
KURU TEMİZLEME (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
KUYUMCULUK (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
KÜLTÜR MANTARI (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
LOKANTA (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MADENCİLİK (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MATBAACILIK – YAYINCILIK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MEDİKAL (Unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MEFRUŞAT (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MİMARLIK-MÜHENDİSLİK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MOBİLYA (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
MUM (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
OPTİK (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
ORGANİZASYON (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
ORMAN ÜRÜNLERİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
OTO TAMİR BAKIM 
OTOMOTİV 
ÖZEL EĞİTİM (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
ÖZEL GÜVENLİK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor. Ayrıca sadece bu sektörle iştigal edebilir.)
ÖZEL SAĞLIK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
PETROL (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
PLASTİK (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
RADYO TELEVİZYON (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
REKLAM (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
SİGORTA ACENTELİĞİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor. Ayrıca sadece bu sektörle iştigal edebilir.) 
SİGORTA EKSPERTİZLİĞİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor. Ayrıca sadece bu sektörle iştigal edebilir.) 
SİTE YÖNETİMİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
SPOR MALZEMELERİ 
SÜT ÜRÜNLERİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TARIM (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TARIMSAL ANALİZ LABORATUARI (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TAŞIMACILIK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TEKSTİL (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TRAFİK MÜŞAVİRLİĞİ (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TUHAFİYE (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
TURİZM (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
UNLU MAMULLER (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
VETERİNERLİK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
YAPI DENETİM (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor. Ayrıca sadece bu sektörle iştigal edebilir.) 
YEMEKÇİLİK (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
YENİLENEBİLİR ENERJİ (Üretim-imalat olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
YÖNETİM DANIŞMANLIĞI (Hizmet olduğu için unvanda geçmesi gerekiyor.) 
ZÜCCACİYE 

Ahmet GÜLŞEN

Serbest Muhasebeci Mali Müşavir
(312) 312 12 86      (542) 641 46 99
Rüzgarlı Cad. 7/14   Ulus     ANKARA
http://smmmahmetgulsen.blogspot.com

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANKARA’da Stratejik Sektörler İçin 1 milyon TL Hibe Başvurusu Yeni Çağrı

SGK İşKur Meslek Kodları 2018