YENİ FİKİRLER YENİ İŞLER YARIŞMASI FİNALİ


Taslak Program

JÜRİ FİNAL SUNUMLARI
09:30-10:00Kayıt ve Jürinin Stant Ziyaretleri
10:00-11:30


Kemal Kurdaş SalonuGenel Kategori, Savunma Sanayii ve Bilişim-Telekomünikasyon Kategorisi Proje Sunumları:1. Alert- EFDS (SAVUNMA) 2. TIM- ArıGözü (GENEL+SAVUNMA) 3. Javatar- TUSAIC (BİLİŞİM) 4. Pragmacraft- Natural Intelligence (BİLİŞİM)5. İmgeç- GR-YR (BİLİŞİM)6. OE- RDCS (GENEL) 7. Nokta Lazer- NOKLEP (GENEL)8. AlgıYTSAHS (SAVUNMA) 9. IsırganDentofast (GENEL)
11:45-13:00C Salonu Genel Kategori Jüri Üyeleri Karar Toplantısı ve Öğle YemeğiE Salonu Savunma Sanayii Kategorisi Jüri Üyeleri Karar Toplantısı ve Öğle YemeğiH salonuBilişim ve Telekomünikasyon Kategorisi Jüri Üyeleri Karar Toplantısı ve Öğle Yemeği
11:45-13:00Büyük FuayeStant ziyaretleriOdül Töreni Açılış Kokteyli
YFYİ 2012 ÖDÜL TÖRENİ
13:00-13:10YFYİ 2011 Tanıtım FilmiKemal Kurdaş Salonu
13:10-13:45Açılış Konuşmaları
ODTÜ Rektörü, Sn. Prof. Dr. Ahmet Acar Aselsan Genel Müdürü, Sn. Cengiz ErgenemanINTEL Türkiye Genel Müdürü, Sn. Burak Aydın OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı, Sn. Orhan Aydın DenizBank Genel Müdürü, Sn. Hakan AteşTürk Telekom Genel Müdürü, Sn. Tahsin YılmazElginkan Vakfı Müdürü, Sn. İlhan Üttü Savunma Sanayii Müsteşarı, Sn. Murad Bayar
13:45-13:50Sponsorlara Teşekkür Konuşması ve film
Tören Sunucusu ana sponsorlar dışında kalan tüm sponsorların isimlerini okuyarak sahneden teşekkür edecektir.
13:50-14:30Ödüllerin açıklanması ve takdim edilmesi- Aselsan Özel ÖdülüSn. Cengiz Ergeneman tarafından takdim edilecektir.- INTEL Özel ÖdülüSn. Burak Aydın tarafından takdim edilecektir.- OSTİM Özel ÖdülüSn. Orhan Aydın tarafından takdim edilecektir.- DenizBank Özel ÖdülüSn. Hakan Ateş tarafından takdim edilecektir.- Türk Telekom İkincilik ve Büyük ÖdülüSn. Tahsin Yılmaz tarafından takdim edilecektir.- Savunma Sanayii Müsteşarlığı İkincilik ve Büyük ÖdülüSn. Murad Bayar tarafından takdim edilecektir.- Elginkan Vakfı Teknoloji Ödülü Sn. Prof. Dr. Ahmet Acar ve Sn. İlhan Üttü tarafından takdim edilecektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANKARA’da Stratejik Sektörler İçin 1 milyon TL Hibe Başvurusu Yeni Çağrı

ANA SÖZLEŞME ÖRNEKLERİ

Teknokent Destekler ve Teşvikleri